Vårfarger

Hver dag går jeg en runde rundt huset, og sjekker at hagen min fremdeles er der, og det er den jo, som regel. Nå på vårparten er det imidlertid noe nytt å se hver dag – en knopp som har blitt litt større? Gress som har grodd? (ofte på feil sted) En rose som snart springer ut? Og, se – den liljen må ha vokst minst to cm. siden i går!

Mitt favoritt-tre er en japansk viftelønn med røde blad – og da jeg gikk forbi den i dag, så jeg opp – og så hvordan solen skinte gjennom bladene.

Snakk om vårfarger! Det er kanskje ikke akurat de fargene vi forbinder med vår – men like fullt farger som får meg til å smile fra øre til øre!

Ingen tvil om at farger kan gjøre oss glade 🙂

Legg igjen en kommentar

