Man skal glede seg når man kan!

Man skal finne glede der man kan – og jeg har hørt det sagt at man angrer ofter på det man ikke gjorde enn på det man faktisk har gjort…

Men akkurat i dag står jeg foran speilet og ser på meg selv – og tar inn hele min snart 53 år gamle nakenhet, med appelsinhud, slapp mage etter graviditeter (huden blir aldri den samme), bingovinger eller grvinneheng – (kall det det du vil) og pupper som for lenge siden har blitt offer for tyngdekraften. Jeg ser på meg selv, og er strålende glad for noe jeg ikke har gjort, og at det ingen steder på min dvaskete kropp og slappe hud finnes en eneste tatovering!

(Og jeg lurer på hva ungdommene av i dag tenker når de ser seg selv i speilet om 30 år, når de har appelsinhud og bingovinger selv… thihi. Huff så slem jeg er.)

Legg igjen en kommentar

