LDN – etter TV2

Jeg er glad på vegne av alle nye som har fått sjansen til å prøve ut LDN. Jeg håper mange har effekt av det, og får mindre plager!

Men kjære, vakre, vene dere – kunne dere ikke latt det være et eneste, stakkars, lite glass igjen til meg? Noen få dager etter TV-programmet bestilte jeg nye tabletter – og apoteket har ikke klart å skaffe dem ennå. For en uke siden gikk jeg tom. Midten av april, sier de når jeg spør. Det er slik pågang, de kan ikke produsere nok…

Men kanskje jeg skal være taknemlig likevl – for nå får jeg prøvet ut hvordan det er å være uten LDN etter nesten 9 måneder med.

Selvsagt kan det være tilfeldigheter, men nattesøvnen har ikke vært like god de siste nettene, og det verker både her og der. Vondter jeg nesten hadde glemt ber om oppmerksomhet på en temmelig instendig måte. Det blir spennende å se hva som skjer i de neste ukene, før apotekt igjen kan skaffe tabletter.

Og bare så dere vet det, jeg står først i køen!

Én tanke på “LDN – etter TV2”

Legg igjen en kommentar

