Utsikt

Jeg er vanvittig heldig. Vann-vittig? Kanskje det – for jeg bor rett ved Drammensfjorden, med utsikt fra stuevinduet ut over fjorden. Det er noe eget med å se ut over vann.Lyset skifter hele tiden, og når det er riktig fint, løper jeg ut med kameraet og forsøker å fange stemningen. Det har blitt en del bilder etter hvert.

Jeg har samlet noen av bildene på Flickr.

Image

Jeg kan ikke invitere alle hit for å se på utsikten, men jeg kan kanskje glede noen med bildene? To minutter med noe pent å se på kan være to minutter da man glemmer det som er leit.

Så her er albumet mitt, og jeg håper noen liker det 🙂

Én tanke på “Utsikt”

  1. Takk for titten! Du er jammen heldig som har så fin utsikt. Det er noe eget med sjøen, ja, vi prøver så ofte vi kan å kjøre ned dit for å rusle en liten tur. Ingenting slår det. Ellers synes jeg du har en kjempefin blogg med mye fornuftig innhold og mange interessante betraktninger!

Legg igjen en kommentar

