Dagens smil

Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen: Jeg er så glad i alle min facebookvenner som legger ut så mye spennende, rart, morsomt og interessant (av og til alle på en gang). Hver dag blir en reise til steder på internett som jeg aldri ville besøkt på egenhånd.

Noen dager er litt tyngre enn andre, kroppen er tung og det verker både her og der, og da trenger man et smil, en god latter og noe og drømme seg bort til., i tillegg til en god, varm kopp te. I dag fikk jeg alt dette, og jeg håper at noen av dem som leser dette, også er litt gladere etterpå.

I dag dukket det opp en nydelig liten reklame:

En ny episode av Per Ulv, som fremdeles sliter med å fange fugler:

En oversikt over noen av de mest fantasifulle visittkortene jeg noen gang har sett.

Noen fantastiske fotografier med mennesker og levende dyr.

Bilder av en mann med alt mulig rart i skjegget – hvis man ikke smiler av denne, er man i virkelig dårlig humør.

Og til slutt, en artikkel om at mørk sjokolade bidrar til et godt miljø i tarmen. Jeg tar med takk i mot en hver god grunn til å spise sjokolade!

Ha en fortsatt fin dag!

 

 

 

Én tanke på “Dagens smil”

Legg igjen en kommentar

