Verdens beste utsikt

aliss

Når man ikke kan gå tur på egne ben, får man bruke andres. Hva kan være bedre enn en rusletur i skogen på ryggen av en stødig fjording?
Verden er vakker når den er dekket av rim, og det finnes ingen utsikt om er så fin som den som har et fjordinghode i forgrunnen!
Jeg er så evig takknemlig til min venninne om lar meg få låne hest en gang i uken – skogsturene jeg var så glad i ville vært et stor savn hvis jeg ikke fikk låne disse fire fjordingbeina til å ta meg på tur.

bjerkeskog

Legg igjen en kommentar

